Posebni popusti za naročnike novic. Prijavi se >>

Do BREZPLAČNE DOSTAVE vam manjka še 49,00  (velja za predračun, kartice, PayPal)!

Izničenje faktorja karme
-5 %
Avtor
Adrian P. Kezele
Format (cm)
16 × 23
Število strani
378
Vezava
mehka

Izničenje faktorja karme

2. izdaja

25,65  + DDV

Prihranek: 1,35 
(-5 %)
-
+

POMEMBNO OBVESTILO! Prednaročniška cena velja do oz. do izida. Po oddanem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli predračun, ki mora biti poravnan do . Knjige, ki so kupljene skupaj s prednaročilom odpošljemo ko knjiga iz prednaročila izide. Če bi želeli ostale knjige, ki so že izšle dobiti prej, oddajte dve ločeni naročili.

Avtor
Adrian P. Kezele
Format (cm)
16 × 23
Število strani
378
Vezava
mehka

Knjiga Izničenje faktorja karme predstavlja faktor karme kot glavni vzrok življenja v ujetništvu. Ujeti smo v vzročne zanke in tako izvajamo umske, čustvene in duhovne programe. Ko vzorčne zanke popustijo, se stopnja naše svobode poveča. Ko izginejo, je življenje povsem svobodno.

Izničenje faktorja karme je knjiga, ki stoji na ramenih svojih predhodnic, zroč daleč stran, čez horizont in v njenim predhodnicam nedosegljivo daljavo. Kar boste prebrali, bo bržkone nasprotovalo prevladujočim duhovnim predpostavkam. Vaša prepričanja lahko celo obrne na glavo ali vam vcepi dvom v duhovno in drugo do sedaj osvojeno znanje.

Srce te knjige je ideja o prebujenju, osvoboditvi ali razsvetljenju. A ker so ti pojmi navadno tako narobe razumljeni in tolmačeni, vas najbrž čaka kar nekaj s tem povezanih presenečenj. Avtor pri pisanju ni zastopal nobenega določenega nauka, šole ali tradicije. Predstavlja samo sebe; kar je napisal, izhaja iz njegovih izkušenj, iz tega, kar ve in živi.

Knjiga se začne z njegovimi prvimi »uvidi v ujetništvo«, razumevanjem, da ljudje radi mislijo, da so svobodna in zavestna bitja, čeprav so pravzaprav daleč od tega. Od samega začetka je bilo njogovo duhovno potovanje usmerjeno proti »vzvišenemu cilju«, razsvetljenju ali, če uporabimo izraz, ki ga boste našli v knjigi, proti stanju mokše oziroma osvoboditve.

Pojasnjuje, kako se je srečal s pojmom karme in v povezavi s tem s pojmom maye, iluzorne resničnosti. Pravzaprav se maya spreminja tudi v Mayo in tako postane utelešenje iluzije – dobesedno boginja iluzije – v objemu katere ljudje tako željno in popolnoma prostovoljno preživijo svoje življenje.

Izhod iz zapora iluzije, v katerega smo sami sebe zaprli, je povezan z odstranjevanjem faktorja karme. Ujeti smo v karmične zanke in kot taki le izvršujemo mentalne, čustvene in duhovne programe. Če karmične zanke popustijo, smo sposobni povečati svojo stopnjo svobode. Ko karmične zanke izginejo, je življenje svobodno.

Težava pa ni samo to doseči, bistveno teže in hkrati eden največjih paradoksov našega življenja se skriva v odgovoru na vprašanje zakaj to doseči, zakaj težiti k temu? Sporni pogled te knjige se naslanja na dejstvo, da je »več svobode« tisto, kar si želite, pred “popolno svobodo” pa trepetate od strahu.

Knjiga vam bo pokazala, kako pogojena zavest v povprečnem »človeškem stanju« učinkovito ustvarja iluzijo. Presenetilo vas bo spoznanje, da se enako dogaja tudi z duhovno napredno zavestjo v stanju tako imenovane »duhovne zrelosti«. Izhod, opisan tako teoretično in, kolikor je bilo mogoče, tudi na podlagi praktičnih primerov, se nahaja v stanju »popolne svobode« ali mokše.

Izvedeli boste podrobnosti o karmičnih zankah, njihovih programskih kodah ali vasanah. Del knjige je posvečen ustvarjanju tako imenovanih »razbremenilnih izkušenj«, s katerimi se doseže popuščanje karmičnih zank.

To je šele priprava za končni izstop, za zadnji korak duhovnega potovanja v dekonstrukciji iluzije in nepovratnemu odstranjevanju faktorja karme. Skozi celo knjigo se vleče zamisel o viveki – razločujoči moči uma, ki edina lahko odstrani debelo in slojevito zaveso, s katero Maya, boginja iluzije, prekriva naše oči. »Napaka uma« (pragya aparadh), ki jo starodavni teksti krivijo za življenje v iluzorni resničnosti, se lahko popravi s spremljanjem mentalnih obrazcev in pomenom arhetipov vse do mesta, kjer je napaka nastala. Viveka je legendarna, a pozabljena disciplina. Obstaja razločujoča in diskriminativna moč uma, viveka pa je disciplina, katere cilj je to moč razviti – ne poznamo pa primerov viveke v praksi.

Knjiga Izničenje faktorja karme prinaša opis prejete viveke v dekonstrukciji iluzije. V praksi to metodo avtor uporablja že vrsto let in tako ponovno odkriva nekaj, kar je bilo pozabljeno. Polno vrednost viveke šele sluti, čeprav je njena sposobnost, da kandidata pripelje do roba razsvetljenja, dokazana v praksi.


O AVTORJU: ADRIAN P. KEZELE avto več kot štirideset knjig, ustanovitelj Duhovne akademije (www.dagroup.org), znotraj katere poučuje Integralno meditacijo, vodi triletni študij indijske astrologije – Jyotisha (v prevodu Džjotiša), poučuje duhovni ples NuDanza in vodi številne druge seminarje ter delavnice (Skrivna sporočila, Življenje – smrt – življenje, Vastu in druge).

Njegova dela so poznana po tem, da bralcem, na zelo praktičen način predaja znanje. Neodvisno od hrvaških izdaj, so njegove knjige preko drugih založb izdane v slovenskem, srbskem, madžarskem, ukrajinskem in angleškem jeziku. Te knjige so rezultat življenjskega obdobja posvečenega raziskovanju in poučevanju znanj s področja duhovnosti.

SORODNI IZDELKI

-12 %

22,00  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-20 %

35,92  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-10 %

20,70  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-10 %

19,71  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-10 %

22,50  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-10 %

17,01  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green

V ISTI KATEGORIJI

-15 %

18,70  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
NOVO

24,90  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green

27,60  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
Dostava

Večina knjig je na zalogi, zato bodo dostavljene v najkrajšem možnem času.

Varno nakupovanje

Omogočamo varno nakupovanje s kreditnimi karticami in sistemom PayPal.

Želim prejemati novice o novostih, popustih in podobnih marketinških dejavnostih.

Prijava na E-novice

Želim prejemati e-novice o novostih, akcijah, popustih, anketah in podobnih marketinških dejavnostih.