Posebni popusti za naročnike novic. Prijavi se >>

Do BREZPLAČNE DOSTAVE vam manjka še 49,00  (velja za predračun, kartice, PayPal)!

Avtor
Albert J. Bernstein
Format (cm)
15 × 22
Število strani
224
Vezava
mehka

Čustveni vampirji v službi

24,60  + DDV

-
+

POMEMBNO OBVESTILO! Prednaročniška cena velja do oz. do izida. Po oddanem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli predračun, ki mora biti poravnan do . Knjige, ki so kupljene skupaj s prednaročilom odpošljemo ko knjiga iz prednaročila izide. Če bi želeli ostale knjige, ki so že izšle dobiti prej, oddajte dve ločeni naročili.

Avtor
Albert J. Bernstein
Format (cm)
15 × 22
Število strani
224
Vezava
mehka

Vampirske organizacije lahko ustvarijo izjemne stvari in nagrabijo kupe denarja, vendar so destruktivne za ljudi, ki v njih delajo, pogosto pa tudi za družbo kot celoto.

Knjiga »Čustveni vampirji v službi« je namenjena vsem, ki se v poklicnem življenju srečujejo z napornimi sodelavci, šefi, z vsemi tistimi, ki nam s svojim nenavadnim, obremenjujočim obnašanjem onemogočajo uspešno opravljanje dela in konstruktivno delovno okolje.

Čustveni vampirji razmišljajo impulzivno in neracionalno, nenehno prežijo na plen. Njihove (potencialne) žrtve se jih lahko ubranijo le z modrostjo, premišljenostjo, taktičnostjo, diplomatskim pristopom in doslednostjo.

Izginjanje tabujev, spreminjajoče se vrednote, permisivna vzgoja, zanikanje klasičnih avtoritet in druge družbene spremembe v zadnjih desetletjih so omogočile, da pogosteje zaznavamo »drugačne« ljudi, sodelavce tudi v naših poklicnih okoljih. Srečujemo osebe, ki sebe in svet doživljajo drugače, ki zagovarjajo družbene norme, ki so nam tuje. Njihovi neobičajni čustveni odzivi nas vsakič znova presenetijo, saj se nam ne zdijo logični ne po vsebini ne po intenziteti. In prav to je največja nevarnost emocionalnih vampirjev: da nas posrkajo, čustveno izpraznijo, izrabijo in po uporabi zavržejo.

Kot vedno pri obravnavi tovrstne tematike avtor ne ponuja instant rešitev, ker tudi čustveni vampirji niso enoznačni. Odlično je strukturiral vsebino, saj uvodoma svetuje, da bralci najprej ugotovimo, kateremu tipu osebnosti pripadamo. Ali smo »uporniki«, »rivali« ali »pripadniki«. Prav tip osebnosti odločilno vpliva na izbiro metod obravnavanja težavnih sodelavcev – vampirjev, ki jih srečujemo. Pa ne samo to, tudi obseg in tip škode, ki jo različne vrste vampirjev lahko pozročijo različnim tipom osebnosti, se razlikujeta.

Priporočam vam, da nikakor ne izpustite poglavij o »generaliziranem vampirstvu«. Avtor namreč vampirstva ne pripisuje samo posameznikom, temveč tudi kolektivom. Ker se vampirji med seboj privlačijo, lahko na vodilnih mestih v kolektivu postanejo večina. Ta skupina pogosto svoja razmišljanja uveljavi kot edino »veroizpoved« podjetja, okolja. Ne-vampirji se v takšnih okoljih stežka znajdejo. Modri se še pravočasno umaknejo sami, marsikoga pa to toksično okolje tako uniči, da si z umikom le s težavo reši kožo.


O AVTORJU: Dr. Albert J. Bernstein je klinični psiholog, poslovni svetovalec in avtor številnih uspešnic. Zadnjih trideset let je delal tako za posameznike kakor tudi za velika in mala podjetja.

Njegovo pisanje odraža raznolikost njegovih izkušenj kakor tudi humor in zdrav razum. Njegove knjige peljejo bralca korak po korak skozi navodila za soočanje s težavnimi ljudmi in situacijami. Ena od njih, Čustveni vampirji, popelje skozi problematiko osebnostnih motenj in velja za klasiko na tem področju.

Živi v Oregonu s svojo ženo, otroci, vnukinjo, ima pse in mačke. Je strasten fotograf in član uglednih univerz ter inštitutov v ZDA.

SORODNI IZDELKI

-25 %

Izvirna cena je bila: 49,20 €.Trenutna cena je: 37,00 €. + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green

24,60  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green

V ISTI KATEGORIJI

Dostava

Večina knjig je na zalogi, zato bodo dostavljene v najkrajšem možnem času.

Varno nakupovanje

Omogočamo varno nakupovanje s kreditnimi karticami in sistemom PayPal.

Želim prejemati novice o novostih, popustih in podobnih marketinških dejavnostih.

Prijava na E-novice

Želim prejemati e-novice o novostih, akcijah, popustih, anketah in podobnih marketinških dejavnostih.