DOBRODOŠLI V PRENOVLJENI KNJIGARNI mojaknjiga.si

Do BREZPLAČNE DOSTAVE vam manjka še 50,00  (velja za predračun, kartice, PayPal)!

Liza
NOVO
Avtor
Mateja Perpar
Format (cm)
14 × 22
Število strani
236
Vezava
mehka
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Liza

#bolšilajfzavse #delovnizvezek

25,00  + DDV

-
+

POMEMBNO OBVESTILO! Prednaročniška cena velja do oz. do izida. Po oddanem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli predračun, ki mora biti poravnan do . Knjige, ki so kupljene skupaj s prednaročilom odpošljemo ko knjiga iz prednaročila izide. Če bi želeli ostale knjige, ki so že izšle dobiti prej, oddajte dve ločeni naročili.

Avtor
Mateja Perpar
Format (cm)
14 × 22
Število strani
236
Vezava
mehka

Skoraj 17-letna Liza in njena BFF Simonči se znajdeta v nepričakovanem prepletu medčloveških odnosov, ko na poti k zrelosti spoznavata, da tudi odrasli kljub navidezni uspešni popolnosti svoja življenja pravzaprav urejajo z lažmi, manipulacijami in prikrivanjem.

Skupaj z njima spoznamo dve silno različni vrsti babic in vsaj tri različne vrste profesorjev, doživljamo prvi seks, prvi obisk pri ginekologu, problem večno praznega hladilnika, prepire z mamo, obisk policistov ter napeto iskanje očetove domnevne ljubice in se sprašujemo, kaj se bo izcimilo iz vsega skupaj.


Kot začimba pa je knjigi primešana še čisto prava jasnovidka.


Avtorica o knjigi:

Navdih za nastanek knjige sem dobila med opazovanjem najstnikov in oblikovanja njihovih osebnosti, samoopazovanjem oziroma spomini na lastna leta pubertete, pa tudi opazovanjem ljudi, ki si dandanašnji prizadevajo za status in prepoznavnost s pomočjo lepotnih operacij ali vsakovrstnih duhovnih terapij. Zdi se, da se v nobenem življenjskem obdobju ne moremo izogniti premlevanju, ali je bolje biti samosvoj ali je nemara vseeno koristno slediti navodilom avtoritet. Tudi starši, profesorji, razni coachi in druge domnevne duhovno ozaveščene osebe so konec koncev samo ljudje.

Mladinski roman Liza je namenjen najstnicam, najstnikom in mladim po duhu, ki kritično opazujejo svet, ter staršem, babicam, dedkom, učiteljem, ki so kritično opazovani in jih to včasih malce muči. Nikakor pa ni namenjen duhovnim gurujem, ker oni itak že od rojstva vse vedo in pika. LOL.

Najstniška leta so obdobje, ko pokukamo za fasade in kakor detektivi sumničavo opazujemo in prisluškujemo na vse strani. Zato je knjiga napisana kot nekakšen delovni zvezek; ob koncu skoraj vsakega poglavja bralka oziroma bralec lahko vanjo zapiše misli in občutke, ki so se porodili ob branju.

Sporočilo knjige je, da so razumevanje, strpnost in odkrita komunikacija pot v lepše odnose, vzdrževanje navideznih nezmotljivih, fit in oh-in-sploh prečudovitih pojavnih profilov pa terja ogromno čustvene energije, zato za seboj pušča tekmovalne, kronično nezadovoljne, godrnjave osebke.


Mateja Perpar je napovedovalka na Radiu Slovenija, prevajalka, pisateljica in glasbenica.

Preden se je lotila pisanja romanov, je izdala tri slikanice za otroke in knjigo dramskih del. S pravljicami, radijskimi igrami in humoreskami že vrsto let nagovarja poslušalce različnih oddaj Radia Slovenija. Z glasbeno skupino Čmrljčki nastopa po šolah in vrtcih z avtorskimi pesmicami in zgodbicami za otroke. Zelo dober odziv so doživele tri serije njene hudomušne kontaktne radijske nanizanke Pri psihiatru, v katerih so poslušalci sodelovali v živi razpravi o najrazličnejših tegobah, o katerih si največkrat ne upamo govoriti odkrito in javno.

SORODNI IZDELKI

NOVO

8,90  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
NOVO

16,90  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
NOVO

24,60  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-5 %
NOVO

23,75  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
NOVO

24,60  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
Dostava

Večina knjig je na zalogi, zato bodo dostavljene v najkrajšem možnem času.

Varno nakupovanje

Omogočamo varno nakupovanje s kreditnimi karticami in sistemom PayPal.

Želim prejemati novice o novostih, popustih in podobnih marketinških dejavnostih.

Prijava na E-novice

Želim prejemati e-novice o novostih, akcijah, popustih, anketah in podobnih marketinških dejavnostih.