DOBRODOŠLI V PRENOVLJENI KNJIGARNI mojaknjiga.si

Do BREZPLAČNE DOSTAVE vam manjka še 50,00  (velja za predračun, kartice, PayPal)!

Blackout
-50 %
Avtor
Marc Elsberg
Format (cm)
13,5 × 20
Število strani
416
Vezava
mehka
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Blackout

7,99  + DDV

Prihranek: 8,00 
(-50 %)
-
+

POMEMBNO OBVESTILO! Prednaročniška cena velja do oz. do izida. Po oddanem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli predračun, ki mora biti poravnan do . Knjige, ki so kupljene skupaj s prednaročilom odpošljemo ko knjiga iz prednaročila izide. Če bi želeli ostale knjige, ki so že izšle dobiti prej, oddajte dve ločeni naročili.

Avtor
Marc Elsberg
Format (cm)
13,5 × 20
Število strani
416
Vezava
mehka

Ko nekega večera zmanjka elektrike, nihče ne zganja panike. Ne še. Nikoli ne traja dolgo, da luči spet zasvetijo, kajne? Gotovo je le manjša motnja, kakšno neurje, morda okvara. A nocoj se dogaja nekaj čudnega. Operaterji po vsej Evropi nejeverno in nemočno opazujejo kolaps električnih omrežij. Elektrike ni nikjer.

Nekdanji heker in aktivist Piero Manzano začne raziskovati možne vzroke za katastrofo. Kot da ni dovolj, da mu oblasti ne verjamejo, kmalu postane celo glavni osumljenec. In ko se pod udarom znajdejo še Združene države Amerike, se Manzano poveže z mlado ameriško novinarko Lauren Shannon. Skupaj poskušata odkriti, kdo stoji za napadi. Elektrike navsezadnje ne potrebujemo samo za razsvetljavo – potrebujemo jo za preživetje.

SORODNI IZDELKI

NOVO

15,95  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
NOVO

18,95  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-29 %

22,00  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
-22 %

24,00  + DDV

mojaknjiga-cta-bag-icon-green
Dostava

Večina knjig je na zalogi, zato bodo dostavljene v najkrajšem možnem času.

Varno nakupovanje

Omogočamo varno nakupovanje s kreditnimi karticami in sistemom PayPal.

Želim prejemati novice o novostih, popustih in podobnih marketinških dejavnostih.

Prijava na E-novice

Želim prejemati e-novice o novostih, akcijah, popustih, anketah in podobnih marketinških dejavnostih.